Thé is the shit

Go kväll alla söndags bilister! Idag är ja på topp och mina vader gör ont^^

Kan börja med att tala om för er att min helg har varit underbar. I fredags fick ja äntligen komma till min bror och spela wii det va kuuul:D men fan jag suger verkligen på allt som har med spel att göra :/ Jag lira mariocart me kristina och jag loosade håårt haha. Sen när jag körde själv vann ja :O fast sen när de blev svårt gick de åt helvete. Men jaja, jag ska allt bli bra.

I lördags plugga jag så flitigt så, sedan mötte jag Anna istan, vi köpte mat. Jag orkade verkligen inte laga mat xD Så det blev sushi för henne å spagetti bolognese för mig, dock blev ja suris när ja kom på att det typ bara är jag som inte har vitlök i köttfärsås. Men jag överlevde, för sedan efter maten blev de GLASS I STORA LASS :D Och Pirates of the carrabean 3an! Måste se 4an som borde komma snart tkr man :P Nördar är vi, men ja menar bättre ögon godis får man leta efter ;D

Sedan idag så filmade vi hemma hos mig, to the movie. Anna är ju bääst asså haha bloopers på henne! Det va kul, sen stack vi till gymmet och körde ett sjukligt svettigt pass me Easy Line. Det va härligt. Men ännu en gång överansträngde jag tydligen vaderna så nu gör de ont igen!!! Pallar inte. Jaja, step bräda är jag helt enkelt för grym på haha!

Och nu sitter jag här, igen. Har ju inte bloggat på ett tag nu^^ känns lite kul när folk kommer och kollar ändå :D . 

Och för er som inte fattat det än så är grönt thé det bästa som finns :) <3
  
Imorgon blir det La Couronne. Det ska bli kul!
Nu får det räcka för ikväll, ha de så mysigt :)
Pussar, Micaela

Pureness serien av Shiseido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0