Ska vi slå vad?

Okej jag vet att den är dålig "ska vi slå vad?" Men jag har dålig humor och nu är det så att jag har fruktansvärt ont i mina små vader och det dödar mig långsamt. Nej inte riktigt men ni vill INTE se hur det ser ut när ja ska resa mig upp på morgonen haha, ser ut som ja ska dansa någon egen tolkning av balett. Sen får era tankar flöda kring detta!

Sedan kan ja inte klia mig i ögonen, iaf inte på vänster för jag har sån PAIN sedan jag gick in i sminket igår. Fyfan, tror ni det blir bättre av att köra volleyboll på det? Jag såg säkert inte riktigt klok ut, idag var ingen bra kroppsdag. Men humöret va på topp :D

Sedan så fryser jag och jag har blivit klar me arbetet jag och alexandra gör :D härligt eller? Nu är det bara ingenting kvar : jo glosor faktiskt. Men de tar vi en annan dag, idag är de slappt med thé.

Serriöst jag håller på att dö lite här, jag har inte varit på stan och kollat kläder på över 1 månad. En normal person kollar typ 2ggr i veckan lixom, skrev ja detta igår? Skit samma det är illa. Anna och jag ska iaf gå på lyyrda :D Egentligen är jag en shopaholic men det har varit lungt ett tag nu, varit på rehab ett jävla tag. Så snart är det väl dags igen.

Nee nu är ja hungrig känner jag, magen skriker lite. Maten i skolan är ju sååå god asså. Sönder kokt kyckling i mitt hjärta. Jag hade seriöst inte klarat av att vara mattant och få höra alla kritik. Ne, jag är bortskämd med att få delicioso mat från ringenäs <3

Anyway, nu ska jag typ... göra nått.  Jo påminn mig om att ja ska skriva om en sak i bloggen imon, om element.
chupchup. Miccs <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, chopchop <3

2009-01-27 @ 19:10:53
URL: http://kirbymaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0