Plugg in my heart

Soo not think so :)

Hola Guapas <3 como estas? Muy Bien :D

Påtal om någonting annat så har min dag varit bra. Mer än bra, okej as bra. Jag övningkörde idag igen :D Fun as hell <3
Idag har ja varit as kalas och pluggat massa bra. På någonting jag trodde skulle in imon, men visar sig ska in på torsdag. Ibland är det bra att inte ha någon koll. Då gör man det effektivare, något slarvigare men det rättar man ju till sen  ;D. 
  
Sen så har ja blivit så JÄVLA sugen på att börja alla möjliga danser, latino danser, spanska danser alla världens danser. Vafan gjorde jag av min barndom ? :P Varför började jag inte dans? Juste, jag vågade inte. Jävla mes ! :P Jaja, får väl hoppas jag lär mig danserna nån gång iaf :D Fett kul.

Hum summering av plugg som ska va klart, tankar om politiska läget under 1600talet, ismen, bok recensionen, glosor, matte. Nått liv? Nej :) Men jag klarar mig vafan, jag har kul ändå, man får ju se det så.

Ne, nu borde jag lägga mig och läsa i körkorts boken, för den kommer gå på repeat fram tills jag fyller 18 sen är körkortet mitt :D

Men hey, ni får ha det så bra så länge så hörs vi snart. För jag är glad tralalla <3
Kärlek, Miccs <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0