På mitt rosa moln

Söndag härliga söndag, idag är en sån dag man längtat efter massa mys med tända ljus och en massa härliga inredningssidor med massa rosa prylar <3

Igår fick jag ryck och skulle möblera om hela mitt rum , när jag dratt ut allt jag har i min bokhylla lagt den ner, flyttat tvn å speglen å datan runt i hela rummet så inser jag en sak. Antigen så har ja för litet rum med för mycket saker i eller så har ja för mycket prylar över huvudtaget i mitt rum. Jag satte mig på mitt skrivbord och kolla på all skit jag äger. Det är helt sinnessjukt. Vafan det som fattas är ett gasol kök å en frys! Men ändå. Jag skulle gärna vilja ha en egenlägenhet där ja får göra vad jag vill me all inredning, men jag hade aldrig vågat bo själv^^ Isåfall om jag hade haft en lägenhet i vår lägenhet, hum ^^.

När mamma sedan kommer in å ser min besvikna min brister hon i skratt å frågar vad jag håller på med. Och jag svarar ju, jag möblerar om. Jo det såg hon ganska tydligt. Jag behövde hjälp och det fick jag. Jag satte typ tillbaka allt, men fick ändå en liten make over :) sen när de nya möblena ja ska köpa kommer då blir de perfa, sen blir det väl dags att flytta ut på rikigt bara för de xD.

Jag lever vidare i min rosa värld. Jag har hittat mitt sängöverkast som jag beställt nu, det är helt jävla cerise rosa å det är så snyggt. Kajsas lillasyrra har ett sånt och det är helt underbart! lägger in en bild .

Jag känner mig så stark nu för tiden, jag klarar av så mycket jag inte trodde. Det är otroligt. Måste vara det nya året som för med sig allt detta braiga som händer nu :)

Ne nu borde jag dra mig till mitt älskade gym som jag inte besökt på 6 dagar, men iaf! Det blir av och sedan blir det till att plugga :) Det ska bli skönt att bli av med det.

Ha en fortsatt underbar söndags eftermiddag
Love, Micaela <3
okej nu blev ja sur, min bild på mitt överkast vill inte synas men jag försöker senare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0