La Couronne - Kronan

Heeeeeej alla super glada :D För det är så jag känner nu och har känt precis hela jävla underbara dan !! ( le nu ) :D

Iallafall. Idag har jag äntligen fått börja på La Couronne igen. Känns underbart, för de har verkligen saknat mig. Kan ni tänka er min känsla i kroppen när man får höra - Välkommen tillbaka hjärtat. Och sedan när man svarar i telefonen och det är Lillan som ringer och säger va kul att du är tillbaka vi har saknat dig så. Det är små ord som gör mitt hjärta så lyckligt! åå :D .

Jag typ ägde butiken idag. Haha kändes det som, fick sjukt mycket ansvar. Sedan försvann Pia i 30 min för hon skulle sola så, då va ju alla kunder tvugna å komma å ringa. Men det va kuul :D Allt hängde verkligen på mig och det va en utmaning. Jag har sålt 3 produkter bokat typ massa tider och tagit imot sol kunder. Ihh :D

Sen så skulle ja gå och köpa remsor till vår mojäng som ja inte vet va den heter^^. Så gick ja till clas olsson. Seriöst där är skumma människor. Den skummaste va mannen som följde efter mig. Han kollade verkligen inte efter nånting, han bara gömde sig bakom hyllor å kolla på mig. Det va riktigt obehagligt. Men jag hann undan honom :D 1-0 till mig.

Sen så blev ja SUPER lycklig när ja fick höra att nu när man köper 2 produkter på la couronne så får man en gratis make up . Och gissa vem som kommer få det inbokat och ska sminka på måndagar? ;D Little Miccs. Sa jag inte att jag ville ha utmaningar? Jag säger ju att ni ska läsa The Secret, allt bara kommer till en, utan att man ens gör nått.

Idag är verkligen allt på topp. Kan det vara att man verkligen fått chansen att synas och höras idag? Att jag tar för mig och visar att jag är den jag är. Ja det är precis så det är :)

Sen stack jag och träna, Dans så SJUKT kul. Och vet ni ? Det kom nybörjare denna gången, jag kände mig bättre än någon annan. ÄNTLIGEN :D Men jag såg ju verkligen inte ner på dem. Jag kände mig bara bra.

Och vet du Anna, nu ser ja äntligen hur killar fungerar på gym. De som är sexiga behöver inte visa det och de som försöker vara det , de vill man bara skratta åt xD Jag gick i 20 min på bandet. Det räckte för att se :D Sen så betyder det ju också att de som visar intresse försöker göra sig sexiga men då vill jag bara säga att man är sexig när man inte försöker göra sig sexig^^ . Jag kan ge ett bra exempel ( du går fram och tillbaka och kollar lite frånvarande på en, sen så går du lååångsamt och snackar mkt me kompisen, helst så att du kan kolla på den intressanta, sen väljer du ofta en maskin som är riktad mot personen så att du kan visa dina sexiga muskler) haha asså. Det va verkligen så. Men det va gulligt :)

Sen så glömde jag ju säga att det är stor REA på La Couronne. Och en sak som jag definitivt kommer att köpa är dessa underbara lypsylen som ordinare pris kostar 55:- men nu 25:- . Min absoluta favorit är Tutti Frutti, men det finns ju typ 6 fler att välja på. Ta chansen =)

                                                  
Allt från mig, Peace n Love
Micaela - Lillan på äventyr ! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. ja det är ju verkligen så. det är det som är så sjukt, men kul :D

2009-01-19 @ 21:02:31
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0