Cuz I had a bad day lalala...

Serriöst, jag behöver hjälp. Jag är fan trött hela tiden, men när ja väl ska sova då går det inte :O Imorse steg ja upp 06.00 sjuuukt trött. Okej de flesta är nog det, men jag såg fan knappt va ja gick. Humöret va ju inte det bästa heller haha märkte jag på tåget när alla var pigga och glada. Jag orkade inte, jag sov typ vaken med tidningen i handen. Men jag piggnade till sen, typ. Alla får ju ha sina dåliga dagar right? (: Idag var min dåliga dag helt enkelt. 

Sitter här och funderar på det ja skulle skrivit i min blogg förra gången. Det är en sak jag har stört mig på så jävla länge nu och jag har aldrig fått nått svar på det. Det är sjukt onödigt men det stör mig. Det är Elementen. Såhär är det, element är till för att värmas lr hur och fönster är kalla lr hur? Då vill jag bara förstå varför i helvete sätter man elementen under fönstren? :O För det första, element är inte snyggt att kolla på någonstans. För det andra så kanske man vill sätta någonting framför fönstret, typ en soffa. MEN nej då kommer det ju inte ut någon värme så jag får frysa röven av mig. Ser ni något logiskt i detta ? Det gör inte jag. Det stör mig. Sen så hatar jag att vi inte får bestämma hur varmt vi har det i vår lägenhet, nej det gör vår snåla hyresvärd. Så mitt rum är iskallt typ hela tiden :) Som om jag vore värd det? :O Ne de tkr inte jag :( Iallafall, om ni har en aning om detta så SNÄLLA berätta för mig ! ^^

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
- Kinesiskt ordspråk
Tyckte att den passade välldans bra där asså!

Okej, avreagerat mig för idag. Kan glädja mig åt att det inte blir något jobbigt plugg idag iaf! Helgen kommer bli super den med!

Sen blev mingelkvällen igår på La C super lyckad :D Sminkade två och det va fun :) Även om ja inte kunde de sminket riktigt haha. Ett smart köp är "Njuta boken" den kostar 295:- och man får sjuuuuuuuuukt mkt rabatter jag överdriver inte det är galet! Jag ska lätt köpa den, men smartast är att köpa den i maj för då kommer den nya ut och räcker i ett år :) 

Yeye, nu har jag väl inte mycket mer att skriva. Ni får ha en fin kväll framför brasan jag inte har. Har ingen värme heller för den delen, får väl gå och ta mig  en kopp varm thé :)
Puss på er




 


Kommentarer
Postat av: Vazze

Okejdå! jag svarar på din fråga eftersom ingen annan gjort! Elementet sitter vid fönstret för att neutralisera kylan som kommer in genom fönstret. Hade de suttit vid andra sidan rummet hade de varit jättevarmt i den änden av rummet och iskallt i andra änden. Och senast jag kolla ville dom flesta ha samma temperatur i hela rummet ^^

2009-01-29 @ 21:36:07
Postat av: Miccs

Okej det låter väl.. okej, men senast jag kolla så hjälper det inte ett skit? jag känner inte precis någon värme in here :O jaja frågan är besvarad :D

2009-01-29 @ 21:39:18
Postat av: Anonym

höj värmen på elementet?

2009-01-30 @ 15:22:02
Postat av: Anna

Kom hem till mig och kramas istället!

2009-02-01 @ 17:11:53
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0