Helvetet imon.

Det är lite lustigt, det man viljat komma till, vill man helt plötligt inte ens tänka på ^^ - skolan då.

Idag har ja äntligen fixat mitt hår klart:D Seriöst 850 spänn för att färga mitt hår. Men som sagt, så länge det inte är jag som betalar så gör det mig ingenting :) .

Sedan så börjde det ett nytt pass på form idag. Ae Dance Moves. Typ avancerat :O . Jag tänkte mest, men jag älskar att dansa, dansa är ju inte så svårt. Haha, det va riktigit komplicerat xD Glad att ja gick dit själv å inte kände någon. Alla som var där kunde ju typ alla steg även om det var nytt. För en gångsskull kände ja mig dålig xD Men iaf, nästa måndag så hoppas vi på att det kommer fler nybörjare så är ja lite bättre ! ^^ - cha cha å salsa i uber fart... ^^. Det va riktigt kul iaf!

Jag längtar efter min Anna Ledel. Hon kommer hem på torsdag! då är hon min <3 Sen till helgen är hon också min, nån dag iaf :D.

Sen så känner jag ett ENORMT shopping sug. Riktigt jävla sug. Vill köpa massa tomas sabo smycken, nya träningskläder. Kläder över huvudtaget :O . Och sen ska ja köpa mig en het kill kalender ;D . Det gillar vi! sen måste jag köpa ny mascara. Men som sagt helgen =) <3

Nu tänkte jag lägga mig och glo satc (sex and the city ) . Jag verkligen älskar det, jag känner mig mycket bekväm med alla deras kärleksproblem haha!

Take care, micaelaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0