För att det är så.

Återhämtad från nyår! Det va helt galet och allt där till.

Jag börjar tröttna på lovet nu. Det finns inte så mycket att göra^^ eller så är det jag som har dålig fantasi. Helt enkelt. Träna borde jag ju göra, men orkar inte. Har så jävla ont i min vad sen nyår, va inte bra att springa sådär fort anna xD.

Jag vill festa mermermer. Massor med fest vill ja ha! Och det ska jag också ! :P

Idag har ja inte gjort ett piss, vaknar av att stampe gör nått jävelskap i buren får damp på honom.
Kunde ju inte somna inatt heller. Vill döda mina sovvanor. Borde nog anstränga mig mer under dagarna^^.

Snart ska ja glo mysig film med mig själv och min stora te kopp. För idag är det sjukt kallt:O

Saknar en massa ! Vill bara kramas :P Så Kram på er <33
Eran Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0