Dimma

Just nu känner jag som Sveriges väder, dimma. Allt är helt suddigt. Men det är inte ögonen som gör det dock.

Jag har hänkt på en sak, rätt mycket faktiskt. Och det är att jag tror jag bryr mig alldeles för mycket om allting och vet ni? orkar jag ens bry mig om det? Ne för nu orkar ja inte det längre. Sorry men jag orkar faktiskt inte längre.

Dagen började ju ganska bra, fick mitt älskade mint te som smakar som mint ska smaka. Sedan hade jag en bra hår dag och allt det där. Sedan gick bara allt ner, det är väl sånt som händer, och jag vet exakt varför, men orkar ja bry mig? Nope inte ett dugg. Vet att jag klarar mig ändå :) . Känner bara att jag älskar mitt liv så bra iaf ! =)

Nu får ni inte tro att jag har gått och blivit deprimerad, gud nej det har ja inte tid med. Jag har så mycket annat att tänka på, men inte att bry mig om utan att göra helt enkelt! :P Livet är alldeles för kort för att gå och må dåligt, men nångång får man tycka att det är synd om en faktiskt.

Hum, hade så mycket att säga men jag känner att jag orkar inte ens skriva det haha. Jag säger bara vad hade jag gjort utan sex and the city, nowa days? ( ett uttryck jag inte har en aning om det finns men känner att det passade perfa just i den meningen! :D )  Jag är nog lite galen, men det gillar jag. Jag behöver ju inte visa det för alla ! det hade varit farligt^^.

Anyway, Alice is home and im really happy. Stampe is gone  wich means shit is gone! haha nee förlåt stampe:D (ursäkta min engelska men jag mår faktiskt lite dåligt över att jag fick ig på mitt prov, jag tyckte det gick dåligt men inte så jävla dåligt. Skönt att vi ska få tillbaka Petra igen <3 )

Ne nu får ja sluta skriva, har inte tid egentligen. Måste äta^^ och plugga och kolla på tv och typ sova?

Love, Micaelaa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0