Dagen igår

.

att det kan ändras så fort, det är sjukt.

Nu är ja klar med min bok, the secret. Love it ! Bör läsas nu.

Min kväll har varit underbar, för jag har spenderat den med mig själv och käkat ben n jerry glass. Och sett den bästa filmen, Crossroads,  kan inte hjälpa det, älskar den lika mycket som när jag såg premiären när jag var 11 år <3 

imon blir kul, för då ska jag testa smink och håruppsättning på mamma. På måndag är hon å nisse bjudna på opera och bal i Gbg. Så hon har köpt den finaste bal klänningen :D . Så jag ska göra en as fin hårruppsättning :). Min mamma ska bli balens drottning ;) men eftersom att hon är min mamma så är hon redan det! <3

Måndag ska jag spendera med min anna och malin hoppas ja :D först fika å sen bio! har dock inte frågat malin om hon vill följa med än, men fika är iaf klart :D. Fika gillar vi! <3

Usch, fick bara en känsla av att sticka till pappa. Vill så gärna bara känna hans kramar, hans tröst. Vill vara hans lilla prinsessa som förut. Det va det bästa, är.  Men jag vet att jag kommer få träffa honom och när jag gör det kommer allt bli så bra.  Kärlek på det!

*Micaela

    

Kommentarer
Postat av: malin

åhh, fan va najs! ska ni/vi på bio också? vilken blir det som vi ska se?:D gud va mysigt :D Puss <3

2009-01-04 @ 01:26:29
URL: http://malinm.blogg.se/
Postat av: linnis :)

jag är lite efter.. jag har aldrig förstått detta?! din pappa, vart är han? för jag vet att du tycker om honom väldigt mycket (:

2009-01-05 @ 19:21:42
URL: http://linnviktoriaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0