Bort med Julen in med våren

Städa städa, känner mig som askungen idag, som en prinsessa som gör sina sysslor men är nöjd ändå typ^^

Jag har nog blivit lite av en extrem rosa älskade människa. Det är tillviss del mycket bra, men det kan gå för långt. Men rosa är sött och det är ju jag med. Så det passar ju bra :D  Sen så tycker inte jag ni ska kolla snett på den meningen för man får faktiskt tycka så :)

Vad ska man säg 1 vecka i skolan har gått. Har väl känt en viss besvikelse, men iaf. Det kommer bli bättre. Orkar inte våra fredagar, att ha 2 tim datakunskap och inklusive svenska i det lixom. Nej tack. Men men, det är klarar jag.

Känner att jag vill göra massa uppdrag. Vill tävla och massa annat. Vill visa vad jag kan, inom smink då ofc :). Nu är det bestämt att jag ska få sminka på la couronne den 28 jan . Mamma å hennes bling bling klubb haha :P ska komma dit och få bli sminkade , och mingla loss lite. Det ska bli kul som fan! Men visst man får ju börja nånstans för att nå toppen.

Snacka typ i 1 timme me bror min, om typ livet. Det va jävligt skönt. Jag är för tillgänglig för alla helt enkelt och får sluta vara det. Jag är inte så snäll som jag ser ut längre nu iaf :) Men behöver inte hatas för det, kommer bara ställa mer krav nu helt enkelt ! ;D

Ibland borde man vara riktigt lycklig för det lilla man har. Det lär ni göra när ni läst boken jag tjatar om hela tiden The Secret. Då kommer ni bli en helt ny människa, tänkande iaf. No more negative thoughts :)

Ne nu får ja ta och fixa till mitt rum, det är galet ^^
Micaela<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0