Yogga

Nej jag vet att Yoga inte stavas så. Men man kan säga att min dag har bestått av jogging. Från anna, till tandläkare från kungsgatan till form osv. Det har varit stressigt. Men ändå har ja varit i tid, måste varit för mina fina jogging turer jag haft idag ju :D (måste sett helt galet ut) eller nej, värsta ballt ut ofta man ser någon som jag jogga sådär? Nej :)

Hinner inte skriva mycket idag (ni : yes:D ) haha nej så ska ja inte se det, min blogg ju^^. Men ska plugga in 30 glosor och det är ja inte awesome på. Joo det är jag ju! måste jag ju säga! Fressten så va det en av dom ;) Sen så vet jag att fressten inte stavas så, men det är lite så jag är. Felstavad? Nej eller jo, alla stavar mitt namn fel.

Yogan idag var...jobbig. Hade fan ingen koncentration någonstans. Jag kände bara ne, jag vill inte. Jag orkar inte, jag har ont i benen haha. Men jag klarade det. Sedan så höll jag på att börja lipa i slutet av passet. Hon satte på musik av havet. Sedan sa hon; Tänk på någonting du tycker mycket om. Direkt kommer pappa upp i huvudet och gamla minnen när vi skrattar så vi nästan kissar på oss. Minnen från Thailand när vi kom på att Tajmat blir Thaimat ! Vår humor helt enkelt. Saknaaaar och längtar tills det blir december.

Var hos tandläkaren idag. Ärligt talat, jag är nog konstig. Men jag tycker faktsikt det är riktigt trevligt att gå dit. Jag ställer typ alltid 100 frågor om allt och ingenting. Det är as kul haha^^ Och en sak som är redigt fuskigt är att vissa kan äta hur mkt godis de vill utan att de ens får hål i tänderna, jag behöver inte ens käka godis för att få det. Pga min fuckade saliv. Orättvisst? Så in i helvete. Men jag dör inte jag har inte lika många hål längre :D Hade bara 1 idag (: om ni undrade lixom !

Time for english glosor?
Buenas Noches, MicaEla - betyder att Eet betonas så in i :D (är nog lite flummig sedan yogan)

Kommentarer
Postat av: Anna

Yogan vart lite svår att koncentrera sig på. Muspruttar var roligare att tänka på. haha förlåt ^^

2009-02-06 @ 15:50:03
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0