Vad är sol?

Tjaabba! Vet ni vad det är för dag idag? Det är HELG! eller fredag, men äntligen! Puss på det! :*

Har inte hänt någonting kul i skolan, inte nått. Misslyckat värre. Jag har tänkt på en sak, jag är med i Matte C gruppen på fredagar för att få mer hjälp, undra om man tror att jag går i Smart gruppen då? :D Fan va ballt isåfall. Då kan jag iaf se smart ut :) . En liten fundering bara, synd att det inte är sanning bara, jag har faktiskt försökt att lyssna på deras genomgångar. Men jag fick huvudvärk när han började måla på tavlans så jag struntar i det nu för tiden haha!

Okej, boring jag vet. Men jag har inget att skriva. Jo det har ja visst. Ska snart träna mina biceps och bli stark. Fast det är lite pinsamt att jag ser starkare ut än vad jag egentligen är. Men enligt min bror är ja starkare än Kristina och hon är ändå vuxen, det kändes bra haha :D är ju typ känd för att va liten och klen. MEN nu är de andra planer!

Sen blir det att drömma bort sig inne på Lagerhaus, det är ju rosa-attack! Och den färgen är för härlig den :) . Sen blir det fika på "Morfars" och sen bio med Anna. Typ världens bästa fredag? Sen får vi inte glömma godiset som ska ner i lilla magen med :D 

Är det bara jag eller är det inte jävligt kallt här? okej svårt för er att känna efter, men erkänn ni kände efter ändå? :D Nehe okej, men det är kallt iaf! :P 

Nu känner jag att detta blir bara mer kasst. Men jag kan uppmuntra er med att jag och Anna kommer rulla hem som bowling klot efter bion. Kanske är en upplevelse? 
Ne dags att säga hejdå, puss och kram!
Miccan <3

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Bion var asbra och att vara med dig var bäst! love you

2009-02-07 @ 14:35:29
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Anna

ps. bilden var lite lagom charmig ;)

2009-02-07 @ 14:36:07
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0