v.9

Måste skriva av mig lite!

Eller jag menar god efter middag - hej jag gillar särskrivningar!

Första prao dagen idag då, eller inte :D Men jag gillar't. Det är roligare nu när man kan det mesta och inte ser så förvirrad ut när hon säger saker och ska visa osv.

Så jag kanske ska på Shiseido kurs också :D den 24 mars tror ja de va i gbg! Då visas det nyheter nammi :) Men får se med skolan osv! det är ju på en tisdag!

Hum, vad tänkte jag säga...jo. Det där med hemmafru, det är en stalker på mig. Hela veckan på La C kommer gå åt att storstäda! Men klagar ja? nej Hade ni? ja. Haha jag tar förgivet att ni säger ja, eftersom jag är den enda som loving it. Meen, ni kan fortfarande inte säga att jag är dum i huvvet osv, för hellre städat och fint än massa stök och oreda! nej nej (:

Ne nu hinner ja ju inte skriva mer :O Ska ju skaka rumpa nu! Nej, skämt å sido! Men dags att promenixa till form :)  

Men kanske hinner ett inlägg till senare för att uppdatera lite va!
Må bra nu så ses vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0