v.8

Nu är det lov på riktigt, det känns. För det börjar redan bli svårt att hitta på saker att göra^^ Neej då, jag kommer vara fullbokad, det känner ja på mig redan nu!

Härlig morron, eller inte. Vaknar av mardrömmar igen, det betydde tydligen inget igår då när ja inte vakna av några :P Jaja, jag kämpar vidare. Idag är en sådan dag man stylar sig själv. Fast då menar ja kropp och själ. Det fick bli naglar idag :) Så nu är både tå och finger naglarna målade i rosa förståss (: Tillåme fossingar fick lite utsmyckningar idag, glittrande blommor ju! <3 . Ska snart sätta mig i den sköna fotöljen där ute och läsa min härliga bok, som snart är slut :( . Sedan klockan 5 ska jag bege mig till gymmet för att göra mig redo för ett peppande dans pass :D Love it!

Sedan får ja se vad jag hittar på. Kanske ännu mer goa sex and the city avsnitt! Eller se om jag får göra lite hår uppsättningar på mamma^^ Väldigt glad över att hon har långt hår! Fast jag ska köpa mig en sån hår docka, då kan jag göra frisyrer när jag som helst vill! Mirage säger jag bara!

Imon ska jag träffa Alice :D Längtat! Får se vad vi hittar på, men en sak är säker och det är att vi har alltid kul vad vi än gör! Om vi så sitter och pusslar i ett dygn eller om vi spelar in galna film klipp som är så crazy :D <33

Te time (:
Ha ett bra lov nu !
Puss, Miccs    och jo, det är de 4:e hålet där som ja ska plågas med idag med, usch önska mig lycka till :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0