Vadå sy?

Okej, här sitter jag igen. Nörden i egen hög person. Nej så kan ja inte säga :D Finns ju betydligt mkt värre! :P

Meen, iaf. Uppdatering från i morse, eller eftermiddag blir det väl. Jag skulle ju lära mig sy. Följde med mamma och nisse ut i butiken där vi har sy ateljé med. Känns proffsigt när man sitter vi de där maskinerna asså. Mene, när det kommer till att hantera dem...då kan vi kanske säga att det blev panik med mina cynapser. ( ja jag har faktist fler än en!!!)

Sen kommer jag hem, när ja klippt tyger osv. Så sätter ja mig vid våran gamla hederliga, simpla symaskin. Funkar inte alls (eller jo maskinen funkar utmärkt, men jag funkar inte) . Så mamma drar fram den nya och tror det ska gå jätte bra. 4 olika trådar som ska träs. Det va de pilligaste jävla jobbet jag någonsin gjort. Sen tycker ja inte vi ska gå in mer på detalj. Jag blev,,,lite sur.

To be continued...




Sen så kan jag meddela att för några dagar sedan sa ja ju att jag skulle plåga igeom mitt hål i örat (de som sitter högst upp). Och jo det gick fin fint! Smärtan va häärlig! (:  mitt öra är scabb här men iaf, tvungen att minnas haha!




Det får avsluta!
Buenas Noches!
Micaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ett hål det lilla mittimellan de andra två ? ;O fan va coolt

2009-02-19 @ 19:05:25
Postat av: Micaan

Haha ja, det är mitt allra första hål^^ men tydligen kunde man trycka igenom det efter massa år :D

2009-02-20 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0