Tråk.

Hum, kände för att skriva en till blogg. Fick mycket att tänka på.

Det känns faktiskt som att jag inte längre har någon att vända mig till. Nu när jag har tänkt, granskat och försökt. En jobbig känsla faktiskt. Okej, visst har jag. Ska inte vara sån, men ja vet inte. Känt så ett tag bara och vet inte hur ja ska uttrycka mig. Orkar inte, vill inte. Vill bara till Usa skaffa mig ett "nytt" liv :) Forget the past lixom.

Det är lite lustigt hur folk kan bete sig mot olika personer, against all odds lixom. Jag vet vad Ph hade sagt nu, hur menar du nu, förklara (absolut inget illa menat, men bara tänkte på språket och tankarna). Neej jag vill inte förklara, jag vill inte. Varför kan man inte bara låta det vara som jag vill? Jag förstår inte alltid, vad andra menar men ändå ska jag behöva leva med det. Men jag är inte ledsen för det, jag får ju bara fråga om svaret helt enkelt.

Jag kanske inte är så där svår att förstå ändå, vilket är bra kanske. Jobbigt att vara oförstående? Gad jag vill bara göra nått. Förstå mig på andra, varför de gör som dom gör. Har fått nya tankar om vissa, ganska intressant att följa lixom. Men jag gör min egen grej av det. Känner att mamma och nisse är bäst i hela världen just nu och så kommer det förbli, dom förstår mig iaf.

Känns som det blev värsta depp bloggen nu, men det är en stor grej ändå. Men många personer gör mig väldigt glad ändå, mycket. Och det värmer mig :)

Och om du som läser tar åt dig, varför? Har du en anledning? tänk efter innan, för jag orkar inte missuppfattningar. Jag ville bara få bort denna jävla tanke och det är nu gjort! Inget mer kommer diskuteras om denna bloggen, för jag vill inte.

Hitta en text innan som passa galet bra in på mig ,

I know I may be young, but I've got feelings too.
And I need to do what I feel like doing.
So let me go and just listen.

All you people look at me like I'm a little girl.
Well did you ever think it be okay for
me to step into this world.

Always saying little girl don't step into the club.
Well I'm just tryin' to find out why
cause dancing's what I love.

I know I may come off quiet, I may come off shy.
But I feel like talking, feel like dancing
when I see this guy.

What's practical is logical.
What the hell, who cares?
All I know is I'm so happy when
you're dancing there.

Sen för att komma till något annat, så gjorde jag choklad bollar innan. Dom blev inge bra, hade för mycket kakao och för  lite socker. Men jag va så inne i att dansa och sjunga till musiken jag dunkade i köket. Faan va jag älskar att sjunga, min andra passion kom jag på. Vill så gärna ta sånglektioner. Ja menar, jag måste erkänna att vår kör i skolan är inte sp bra.  Då borde fan jag ha större chans. Gud, känner mig självisk nu som bara säger massa saker om mig själv, att inte vissa skäms? Jag skäms typ nu. Aja, har ju inte så mycket annat att säga just nu.

Take care,

Kommentarer
Postat av: Anna

hey miccs, är du sur på mig? :(

2009-02-13 @ 23:14:50
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Anonym

som ja skrev, tar du åt dig? vill inte diskutera ;P <3

2009-02-14 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0