Stieg Larsson

Gäsp och god kväll!

Blev ingen boxning :( Anna mådde inte bra. Så jag fick ryck och gick och sminkade mig galet. Men sedan redigerade jag bilderna, det va kuulit :D Kan lägga upp dem, vääldigt olikt mig att ta sådana kort. Men varför vara så orginell ^^ posa hit och dit va!

Men först kan jag tala om för er att idag så lunchade jag med malin och linda! Det va super mysigt och kul och träffas! Har ju inte setts sen innan lovet :O Vi snacka om våra praktik plaster och lite sånt dära ! :)

Sen så har jag börjat läsa Steig Larsson bäckerna. Eller rättare sagt börjat lyssna. Hatar egentligen att läsa sånna tjocka böcker och deckare så jag vill hellre sitta och lyssna och ändå kunna göra andra saker samtidigt :) För igår när jag låg där, snacka om blommor och skit. Sedan är ja helt förvirrad, vilka är alla människor? Är det han blomkvist det handlar om eller? Det jag minns mest va typ repliken : Är du kåt på mig? Haha bra grejjer jag snappar upp! Jaja, ska ge den en chans till nu ikväll. Ett kapitel tar typ 45 min så får som sagt lyssna snart om ja ska hinna med nått!

Så, bilderna va det ja.


Va ska man säg, så inte jag :D

Lite ho ho ho varning kanske :D Men färgerna är ju helt förvrängda så
sminket är ju inte precis blått eller rosa ^^ Mer brunt och svart :P

Hum ja, smurf-lillan :D

Ne nu ska jag sova, önska mig god sömn för inatt sov ja gott iaf :D
( tror det berodde på att mina fossingar inte var kalla haha)
Puuuuuuuuus hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0