Söta söndag

Hej och godkväll alla söta saker!

Jag försöker att inte vara så sur nu när jag skriver denna bloggen för andra gången! Damp internet helt enkelt :)

Men jag orkar dock inte skriva så mycket som jag skrev precis! Hinner inte :)

Kommer dock inte ihåg allt nu heller bara för det, kan ju bara skriva det jag gjort idag.

Nå, jag vaknar för sent. MEN utan några hemska drömmar denna gången :D Det måste betyda nått! eller ja vet inte. Det va mysigt att vakna till fågelkvitter, ja morfar var här igår till idag. Då hade han med sin pelle och ulla-britt min mormors fåglar för er som inte vet, eller ulla-britt ska symbolisera min mormor, för hon lever ju inte. Och nej nu vill jag inte tänka på det. Hatar fortfarande traktorer efter det.

Runt tolv tiden drar jag och mor min ut på promenad. Vi fick inspiration av en tavla vi såg som gjorde reklam för nån utställning på Bibblan. Så vi tänkte att en söndag som denna kunde vi ägna åt att vara lite kulturella. Det va riktigt intressant och mysigt :) Det var även en utsällning över halmstad nu och då. Som dom har förstört genom att riva gamla vackra byggnader :O Jaja, instead blir vi high tech staden.

Sen så plågade jag mig själv, men misslyckades. Mitt 3 hål i örat har växt igen, så jag tog en sy nål, brände den lite å gjorde ett nytt hål. Det gick ju ganska bra men nålen är ju betydligt mky mindre än vad mina självaste öronhängen är :O Så nej, jag blev förbannad och sket i det. Får bli imon då ska jag faan ha igenom det! :P
 
Sen så har ja lyckats att baka mina egna muffins, de blev bäst. Förlåt anna men dem vi gjorde, dom blev riktigt äckliga haha tillåme nisse va missnöjd, men kan ju bero på att vi gjorde det välldans mkt på egen hand, eller det va ju du som la i ingridienserna ;) Nej ja ska inte skylla på dig, men jag kan också nu! (: . Sparar en till dig när du kommer hem från london! <3

Nu ska jag slänga mig i sängen och njuta av sex and the city och nej inte bokstavligt talat utan för att det är så jävla bra :D

Det var allt från mig denna söta söndag <3
"Har du någonsin känt att du inte passar in?" Det har jag iaf! (:


Kommentarer
Postat av: Al

hah! det är ju dom muffinsarna?! ;D med mörkchoklad:O va nått nytt^^ I call u tomoorow!

2009-02-15 @ 23:42:21
Postat av: Miccs

Ja :D du måste provsmaka dem :D dem är smaskens :)

2009-02-16 @ 14:45:08
Postat av: Anna

Åh, vad goda de ser ut att vara! ahhaha ja, de där muffisarna vi gjorde på all hjärtans dag var en liten besvikelse och man åt mest för att det var sött osv. haha, du ska smaka cupcakesen här i London!!! LOVELYYYYY! Miss you

2009-02-21 @ 23:45:34
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0