Solen i ögonen

Godmorning Sunshine :)

Vaknade av mig själv klockan 08.55. Härligt som attans var det! Sedan steg jag upp, såg solen lura bakom molnen och kände direkt att idag skulle bli en bra dag. Gick sedan och gjorde stor lördags buffe till mor och nisse! Som vanligt låg mor kvar och kom sedan 1 timme senare, men, vi skulle väl äta frukost? Jag och ´Nisse - Ja, det gjorde vi för en timme sen. Haha!


Måste bara visa min lycka, för en gångs skull har ja nu brunare ben än min mor :D ( jag sitter i hennes knä därför ser det lite kul ut haha! ) och det är ja till vänster om man inte ser det haha ^^

Nu hade ja tänkt att gå en härlig promenad mot östra stranden iförande denna klädsel! (: Ska lyssna på Stieg Larsson med, så det kommer bli super mys! ( om ja ska va ärlig har ja sån träningsverk sedan bowlingen att ja inte kan lyfta eller nått me vänster :D Och sedan har ja så ont i höften så ja kan inte träna på form helt enkelt ) Bortförklaringar känns bra ibland. Men promenad funkar alldeles utmärkt känner jag, det är jag och solen <3

Skriver mer sedan,
Puss Mican

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0