Ibland blir allt bara jobbigt.

Hooolaa guapooos! Jag börjar bli seg på att skriva blogg nu, ber om ursäkt till mig själv. Har suttit och tänkt på en miljon saker att skriva om, men dock då jag har gjort saker där en data inte funnits till hands. Attans! Men...

                                 
                            Tänk om man hade fått en förfrågan om reklam jobb gör ginatricot va! (:


För det är ju säkert så intressant för er att veta. Jo det tycker jag nog att ni ska tycka haha, mina galna tankar! jag har faktiskt funderat på en sak. Det hade varit så himla enkelt och typ kul att skriva en bok om sig själv. Och jag är helt säker på att jag inte är ensam om den saken, men grejen är ju den att vem skulle läsa en hel bok om mig? Typ dom som älskar mig mest - mamma och pappa. Men ärligt talat tror ja inte dem hade pallat läsa 300 sidor om mig heller haha!

Det är det som är så typiskt. Är man en person som är skandal lös osv då är man inte intressant. Asså om man har ett liv som inte sticker ut. Men så ser vi på alla porrskådisar, utvikningsbrudar och andra stora personer. När dom skriver böcker är det helt plötsligt jätte intressant att läsa om vad de äter till frukost och hur dom gör när de ska ta sig framåt. Ja menar, hallå? okej nu börjar detta bli...boooring.

Men jag fortsätter, för jag har tänkt på en sak till. Den saken ger mig lite ångest så jag måste säga den. Om vi tar tex Blondin Bella som exempel. Hon är 18 år och känd för sin blogg och .... that's it! Jag menar, hon är stuck i det hon gör, visst hon är riktigt duktig på det hon gör och har redan lyckats med allt osv. Men hon kan ju inte leva ett galet tonårsliv, som hon själv säger, eftersom det ger henne ett dåligt rykte. Vem vill inte ha ett litet galet liv? Varför vara politiskt insatt redan nu? Jag dör typ av tanken på det. 

Sedan så hade det varit gött att vara rik osv nu. Men ändå, stalkers överallt och måste hela tiden prestera för att visa att man är något bra. Jag är nog ändå glad så länge jag inte är känd. För jag ska ju ändå bli känd i Usa, om typ 10-15 år. Men på de åren hinner jag göra a lot of things. Shit va jobbig situation jag hamnade i nu. Men håller ni inte med? Eller vill man sluta som brittan? Hon den söta flickan som fick allt, men förlorade det mesta i slut ändan, typ. 

Nej tack !  Men nu ska ja sluta va så...hum..fundersam.  Har ni tankar så skriv gärna, jag blir galen på mina egna :D

Lägger upp en blogg senare också för tror knappast ni pallar läsa mer haha! (:
Love, Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0