Saturday nightlight!

Hellu this is Micaela speaking! Jag är på språng, ska snart ut och äta med Nina och hennes flickor. Firar hennes 18 års dag ! :) Ska bli välldans trevligt! Har pysslat hela dagen med en sak, men kan inte säga det förräns imon :D

Dagen har bestått av hemska drömmar men blev bra sedan då jag fick köpa lite blommor, jag ärligt talat älskar blommor, men suger på att sköta dom. Det går inte ihop, men iaf :/ Buketter ska ju ändå dö haha! Sedan besökte jag mamma och nisse lagerhaus jag visade allt jag ville ha, vilket i snitt var typ hela affären. Men iaf! ÅÅÅ anna DU får köpa den där banan planchen :D mamma fråga ! haha fast de var för att hon undra va den där "gardinen va" för något, det va en gardin av plancher, nästan pinsamt att vi är lika smarta! Ne men skäm och sido.

Nu måste jag fixa den sista touchen av mig själv för kvällen, lägger upp en bild på hur fan jag ser ut! Nej på hur jag kommer att se ut:) Köpte den svarta toppen från Paris Kate & I på rean idag. Tänka sig att jag gör så bra köp, den kostade 599:- från början, jag gjorde klippet på bara 149:- små kronor! :) 

Ha en galen lördag nu :)  
Peace, Micaela <3

Kommentarer
Postat av: Anna

du är snygg människa! ÅÅÅ BABANPLANCHEN :D:D

2009-02-07 @ 19:53:43
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Anna

banan*

2009-02-07 @ 19:54:03
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0