Peppar!

Tjollahopp! Blev en till blogg ser det ut som :) Har märkt det att när jag själv spionerar runt bland andras bloggar så tkr ja det är kul när de har bloggat ofta och mkt! Så tänkte att ni kanske tyckte samma sak? :P

Iaf, jag är så himla pepp nu efter kvällens dans pass. FASEN va kul det var. Varför, är frågan jag alltid ställer mig, Varför har ja inte gått i nån dans tidigare? stupid stupid girl. Jaja, nu går ja ju delvis i dans så ska inte klaga! (y)

När jag sitter här vid datan kommer mamma plötsligt in med paket till lilla mig! Och det är en rosa tekanna, den jag ville ha :O Älskar den så in i. Ska bjuda mor min på te tänkte jag! Ska dock köpa till kopparna som passar till ;)

Sen så köpte hon även rosa tillhörande pappers talrikar, för jag sa att ååå sånna vill ja ha när ja fyller 18 haha! Och det snappade hon upp. Hon tänkte att det är lika bra, man vet ju inte om de tar slut osv. Men tack mamma<3

Jag blev lite depp nu. Jag har fått massa kuponger av pia från njuta boken. Verkligen as många. Har haft dem i min jack ficka hela tiden, stupid girl gånger 2.  och nu när ja ska kolla vad jag fick ordentligt så är de knappt några kvar :O . Jag blir galen asså. Men men, jag får väl nöja mig med de som är kvar, fick ju dem trots allt gratis :)

Nu får ja springa bort och göra lite te i min fina kanna! <3
Sov så sött sedan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0