Mjölksyra

Hihi jag är lite taskig nu, jag loggar bara in för att skriva blogg och inte för att vara social. Ne men ärligt talat så kan jag knappt stava, jag har sån jävla mjölksyra.

Dagen i sig har varit helt okej. Har varit som en vandrande pinne idag, alltså väldigt långsam. Den enda roliga lektionen vi haft idag var Stylist, vi lärde oss svinrygg :) äntligen fattar ja hur man gör den, har klurat hur länge som helst^^. När man då känt sig jätte duktig på det, så kommer man till engelska lektionen, så får vi öva på ett engelskt na prov, läsförståelse. Jag fattade fan ingenting, inte ett jävla piss. Det va som tur va inte bara jag haha! Å sen kultur och ide, behöver ja inte ens ta upp. BOOOOORING!

SEEN blev ja lite lyckligare när jag och Anna fick sluta så att vi kom hem ve 4 :D Så då hann vi typ klart med vårt abete, sen blev det härlig boxning. Fyfaaan va jag darrar nu xD Lilla lilla, micaela. Jag ska bli lilla starka micaela (:.Jag kan se era flin, men jag ska iaf! ^^ Det är ju som sagt tekniken som gör slagen :D Sen så kan ja säga att jag är liten och smidig iaf! tss^^ Jaja, nog om detta.

Är nydushad och ärligt talat, det är fan det bästa som finns. När man fått på sig go body lotion på det :D nu fattas bara min stora säng och boken. För hoppningsvis somnar ja direkt. Största problemet jag har nu är vad fan ja ska ha på mig imon... jobbigt va? Ja faktiskt. Jag hade kunnat gå omkring i mysbyxor hela dagarna långa, men det känns så lodis. Om man tänker på vissa i skolan, (ingen i klassen:O) dom kan ju gå omkring i det hela tiden, känns bara tråkigt.

Ha de finast<3
Miccs with the kicks ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0