Javisst.

!buenas tardes!
Gud vad jag vill kunna flytande spanska. Såg en spansk film igår, jag fattade inte ett jävla dugg. Det gick i 120km/h . Kanske fattade sista ordet. Ain't to sad. Jo det är det verkligen. Jaja jag ska lära mig, det har ja bestämt mig. ( även om jag gick i det från 6-9 och 1 år på gymnasiet^^ )

Dagen har bestått av städning. Det va härligt, speciellt när man byter säng lakan. Love to sleep in new sängkläder. Gillar min swinglish. Iaf, sedan har ja dammsugit så duktigt så!

Intressant verkligen . MEN någonting som kommer bli välldans intressant är nästa stora grej ja ska ge mig på. Jag ska sy! okej, döm mig inte. Men ja ska sy. Idag. Men vad får ni se!  Hemlis :D Lägger upp en bild idag eller imon, som sagt, det kommer bli intressant.

Igår träffade jag Al to the ice! (Alice för er som inte förstod! (: ) Det va awesome. Som jag sa, alltid lika kul. Vi fotograferade en massa med hennes über kamera och kollade skräckis. Därimellan kan ni tänka er hur galet vi har haft det.

Ne nu måste jag höja musiken och mäta, det kan ocskå bli intressant, matte och jag lixom! ^^
Con gusto, Micaela <3                                                        
                                                     För att rosa är bra! :)
                                  
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0