Jaja, jag kommer...

En dröm ger åt tanken vingar,
den blir verklig då,
I drömmen du allt betvingar
och allt du vill ha kan du få.
Och om du på lyckan väntar,
så kan du finna den en gång.
Fastän ditt hjärta kanske gråter
så kommer drömmen åter
och kärleken vaknar en gång


Tagen från "vi ska sy och vi ska sticka" sången ur askungen.


Känner mig lite som henne nu denna veckan. Men men, jag klarar det veckan ut. När det sedan är färdig städat behövs det ju knappast städas så mkt på ett år framöver iaf! ^^ Så då blir det annat kul :D Sedan sa hon att jag kunde få sluta vid 14.00 på fredag om jag ville det, för att jag jobbat så hårt! :D

Sen så har ja min första make up kund på Måndag :O Men hon hade en orientalisk look så det kommer bli betydligt mkt enklare. Hon hade fin hy med SÅ tack för det :) Ne men det är faktiskt så, har man inte fin hy kan inget smink i världen täcka det, för det syns igenom. Så satsa på bra hud produkter tjejer :) Typ som Exuviance, det är en mirakel kur mot blemmor och allt där i mellan. 
 
                                                                                                                                   
                                                                             
Dreams by Isabelle Kristensen, 
 behöver ja säga mer? den doftar 
så gudomligt gott,  
 vaniljvisp med massa hallon typ :D
295:-

Sen så drömmer jag mig bort bland massa kläder, typ de här söta kläningarna...
Nelly.se



Allt från mig, ikväll blir det boxning med Anna banan, I hope! (:

Är det bara jag eller ser det inte ut som jag har mkt längre hår här? :O

Puss och kram
Micaela
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0