Hjärtan

God eftermiddag. En as mysig dag med sol, äntligen :) . Passar en hund idag som heter kompis, va ute och gick innan såå mysigt :D <3

Men nu blev ja sur, för mamma va trög och köpte fel mat. Jag fryser, då vill man ha nått varmt i sig. Så kommer hon med med minne som guldfisk och har köpt en kaaalll jävla lax tallrik. Och då tänker ni, värm den? Nej det är så "rå" lax som ska va kall. Fan då :P

Jaja, får väl lägga på mitt smile å trycka i mig det :/ . Ikväll blir det mys me anna iaf (: Får se vad det blir för go mat och allt de dära !! <3

Hum, man blir glad när man får mysiga alla hjärtans dag sms av alla :D . Känner sig tänkt på (:

Har inte mkt att skriva idag, mer än att jag är så glad att solen lyser för mig idag, behövde det sen igår :)

Ha en mysig dag nu :)
Kärlek från mig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0