Hemmafru, mitt nya liv?

Nej tror inte det :O
Vet inte hur många som har kallat mig det idag. Jag gör bara sysslor som alla borde göra tycker man? Kanske jag inte är så bortskämd osv som ni säger? För jag gör ju i princip allt själv. Så jag kanske är värd det jag får right? :)

Lov, fan vilket härligt lov. Helt galet vad jag har sovit mkt. Eller länge. As länge. Men ändå har ja ställt klockan varje dag. Jaja, 10.30 har varit mina gå upp tider. Annat mot 06.00.

Men ändå, jag har inte gjort ett piss. Eller jo det har jag, men inget så där stort så att jag måste säga det. Jag har haft lov helt enkelt. Längesen faktiskt. Mitt sommarlov bestod ju bara av jobb, men jag saknar det :O Jag vill börja jobba nu, ha pengar nu! Vill träffa alla härliga golfare och le åt alla trevliga prickar! För visst är man lilla vesslan som är på plats över allt och ingenstans :D Ska bli kul och se vilka som jobbar där nu när de öppnar i mars! wiihoo! come and see me? :)

Här kommer lite bilder från mitt lov typ! kanske inte jätte roliga, men det är bilder!

Har passat världens gulligaste hund, som jag vill ha ha ha!!!


Har haft ett nästan helt osminkat lov :D ( inte för att det är en big deal
men har inte känt för det bara^^)  och tränat 4 ggr de ni (:



Tvättat bilen- före

Efter -  som en stjärna! måste erkänna att fan va kul det va :D

Jag har käkat pizza :O Och den var så jääävla god och satans stark, det
var köttfärs,paprika och tabasco! men fint som fan satt den :)

Har haft myskväll me bror och kitty, gjorde mina bästa choklad bollar nånsin :O
kristina blev helt till sig :D

Har varit bootylicious, typ. Haha Nej men jag gillar att dansa så är det bara :)

Jag har dukat fram frukost nästan varje dag :) ( min mor som står för
pyssligheten med det lila temat, men jag har dukat :D )

Har träffat Alice och gjort roliga karaktärssminkningar :D
Ärligt talat så ser ja inte att detta är Alice! haha

Sen får ja avsluta med denna bilden, eller det är en säker tatuering
jag ska göra. Den står för  drömmar :)

Hoppas ert lov också varit lika härligt som mitt :D
Puss på er, Micaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0