Happiness

Det får bli dagens ord.

Jag vaknade helt perfekt eller nästan, jag sov lite för länge. Men jag hade inga hemska drömmar dom va roliga nu haha!

Hinner inte skriva en lång blogg idag, ska snart ut på stan och ha jävligt kul med Alice! Inte träffats sen förra året ju:O. Då blir det typ sen i dec, men ändå :D

Får se vad vi hittar på, vi ska iaf börja med att luncha. Och jag måste bara uppdatera er med att jag gnällde ju över att jag tappat mina kuponger igår. Men nej, minne som jag har så hade ja lagt resten i min plånbok. Hihi (a) Jaja, jag skrev agritionen i bloggen så ingen fick ju skulden eller fick höra den personligen av mig! Yei till mig. Men jag har faktiskt blivit mycket gladare på sistone. Det märks också, jag är glad så ofta. Mamma och nisse känner typ inte igen mig. De tycker jag har växt både på längden och inombord. Fast jag vill inte växa på längden, jag vill vara mina 1.64 centimetrar eller vad jag nu är!

Nehepp. önska mig en härlig solig tisdag så önskar jag er en världsbäst dag! <333

Puss och kram från eran Miccisan - mamma måste vara inspirerad från kina/japan när hon kallar mig de! :O En funt jag just kom på. Jaja.

Blir tyvärr ingen bild idag för min blogg är dum i bollen just nu!!!! :@ Men hoppas ni står ut :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0