Go och glad kexchoklad!

Kan ni tänka er en söndag morgon, klockan är efter tio. Man kan skymta solen bakom molnen. I handen har man en varm kopp rooibos thé. Sedan sätter man på datorn och skriver denna blogg! Can you imagine this feeling? :D

Kanske inte, men jag har mysigt iaf. Gårdagen var lyckad! Mycket rolig! Käkade först på gastons med flickorna! Många trevliga prickar må ja säga! Sedan var det vidare på förfest hos några killar. Musiken sög så jag försökte ju fixa den, men då fick jag namnet "gnällaren" men vafan, musiken sög ju, men sedan blev jag inte den enda så det va skönt! :P Men oj va många som kunde bugga! AS KUL! jag typ flög omkring som en liten loppa. Men det va så jag va hela kvällen. hade sån jävla energi och jag va så glad. Det va kul! Sedan när jag står på balkongen me en tjej å två killar för det va så jävla varmt så säger ena killen, "fan va litet huvud du har" jag "haha okeej? skulle det vara positivt eller negativt?" Han "positivt antar jag" . Sedan sa han " du är som ett körsbär" . Antingen så var det jag som va konstig eller så va de där den fulaste raggingsreplik eller vad man kan kalla det jag hört! :P Sedan blev det mitt namn för kvällen "körsbäret" .

Sedan blev väl klockan halv 1 eller något, alla drar till stan 20 pers blev 2. Jag och kajsa, för hon skulle träffa micke. Sedan gick jag hem! :P Så min kväll blev perfa ändå :D

Idag blir det träna med Anna banan. Sedan plugga å tvätta å städa och övningköra och handla å typ sova.
Det va kul att the gang återförenades igår! :)    Puma i 8an ! det va tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0