Fredagen den 13

åååååååååååååååååååååå jag ääär glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :DDD

Vet ni varför?  JAG FICK NOG ETT G PÅ MATTEN!!! Han skulle återkomma med bedömning men tror att det blir G. UNDERBAAAART! Jag kände det på mig, fredagen den 13 är ingen otursdag, inte för mig :)

Gud, Vad jag blev glad nu. Andra kanske inte förstår hur det känns att få ett G på ett matteprov, men för mig. Det är typ världens bästa sak.

Nog om det. Jag fryser som en liten gris kulting, nej inte gris, menar hund valp :) Ska nog gå och ta en kopp kaffe. Ojoj, vad skrev ja? :O Ja faktiskt, jag är värd det. Jag fick G på matten lalalala! <3 Grym är jag.

Imon är det alla hjärtans dag. Det ska jag fira med min fina Anna Ledel. Vi ska fira vår kärlek, nej men vänskap :D Middag och baka nått riktigt onyttigt! Blir ett fint avsked innan hon flyr Sverige mot England - London. Den lyllon. Och jag stannar kvar i Sverige, hur kul som helst, not. Jaja, jag kommer ha det bra.

Ikväll blir det att ägna till till lilla mig själv. Jag behöver det, mys pys :) Hade inte varit fel med bubbelpool nu och bastu och typ eget gym och kanske eget köpcentrum och en fet salong. Vissa av sakerna kommer ju bli verklighet en gång i tiden iaf :)

Ne, vet ni? Passion är ju olika saker för olika personer. och jag har kommit på min. Att hålla ordning och reda. Jag vill inte säga att jag är pedant för då har ni inte sett dammtussarna bakom allt som har en vägg här. Men att städa är nog det bästa jag vet. Om det är lätt tillgängligt. Men ni kan ju inte tycka det är något patetiskt iaf, ni borde älska mig för det :D För jag känner ingen som älskar det, ska nog bli mitt mål.

"Att hitta någon person som har en passion till att städa, för att må bra"

Galet va grym ja e på sånna där stavningar. Nej, men det funkar.

Iaf, nu ska ja sluta tjata, jag fryser. Ha de bäst nu på lovet. Ingen skola på två härliga veckor :D
Puss på re!    Var tvungen att ta denna bilden idag igen, jag älskar Tuva!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta bilden!! Alla hjärtans dag går i vänskapens tecken i år, och det kommer vara bäst. Du är den bästa och jag älskar dig för den du är!

2009-02-13 @ 20:27:33
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0