Fighter

God kväll alla härliga biffar där ute i mörket ! (:

Dagen har varit suverän, förutom teatern vi va på idag. Den var bara äcklig. Fyfan va äcklig. Orkar inte ens förklara, kan säga att smörja in spagetti i ansiktet inte riktigt är min grej. Den va nog för djup för mig att förstå helt enkelt.

Sen så är jag lycklig över vilka framsteg jag gör! Att bli uppmuntrad är så skönt! och att uppmuntra är även det kul :) varför skulle det inte? Men iaf. Var tvungen att få bort det från min hjärnhalva.

Känner att jag har mjölksyra i armarna när ja ska skriva. Kan det bero på det härliga boxing passet jag och Anna körde idag? Ja! Helt galet! Jag fick typ parkinson när ja skulle dricka, pinsamt. Men jag ska inte skämta om sånt ja vet. Men okej jag darrade som en tant! För det blir man ju ändå förr eller senare. Är inte det samma sak? man kan väl inte bli tant före man ska bli det? Ne nu blev det jobbigt, punkt här. 

Jag måste bara uppdatera om det goda kaffet jag blev kär i som jag drack hos Vazze. Det är nu inköpt och jag malde ner det och bryggde det som vanligt. DET VAR GUDA GOTT! Men det ska va mjölk i, ett måste annars smakade det bränt popcorn. Och smaken var iaf Zoega om nån ville veta, sen finns det ju olika smaker men om det nu är så intressant så får ni fråga helt enkelt !

Gad, jag är extaz! stavning vet jag faktiskt inte för jag håller inte på med sånt egentligen men har den känslan ändå, och nu babblar jag bara bort mig för att jag orkar inte sudda.

Helgen kommer bli super duper, på fredag blir det bio med massa godis och på lördag blir det att fira Nina på Gastons :) söndag blir det easyline! Härligt härligt! <3

Det var allt för mig, nu ska jag krypa ner i min stora säng och läsa min galna bok "en annan del av bromma" och somna med boken på magen. Nej inte riktigt men hade varit ball att göra nångång haha!
Peace n Love, Miccs from the west side ;D (Y) 

Kommentarer
Postat av: Anna

och vad kommer vi bli efter några veckors träning? -.- hahahah. du är bäst, I LOVE YOU :D

2009-02-04 @ 21:22:34
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Anna

Och vad kommer vi bli efter några veckors träning? hahahha-.- Du är bäst. I LOVE YOU :D

2009-02-04 @ 21:24:11
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Alibaba!

Okej ..känns som att du har mkt att berätta för mig hörru;) ses på sportlovet?:D saknar dig!

2009-02-06 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0