Fettisdag utan mandelmassa

Guttenaften - no habla sueco , jag confusing myself :)

Iallafall, jag är trött idag om ni inte märkte det alldeles nyss. Har städat röven av mig, nästan. Kunde inte sova inatt heller så det gjorde inte saken bättre, funtade flera gånger på om jag skulle ta mig en kopp kaffe. Men jag sket i det och gick å köpte mig en apelsin, c vitamin är mumma! Sen så har ja inte käkat nån semla idag heller. Men det beror på att jag inte gillar mandelmassa och grädde ( i stor mängd )  Såå jag gråter inte för det! (: Får ta mig en kopp choklad ist tkr ja!

Fick smink idag :D Som hade utgått ur kollektionen, men vafan en helt oöppnad shimmer puder för 285:- :O . och läpp stift som man även kan använda som highlight å på kinderna. Jag älskar den nya vår kollektionen av collistar. I början av mars- april kommer ni se skyltar om La couronne i bussarna runt om i halmstad. Tvivlar på att jag ska va me på bild, men mina make up behandlingar kommer stå där iaf :D Måndagar, gratis make up vid köp av valfri make up produkt !

Här ser vi la primavera collektionen* :) Fast på Italienska då! ^^ (espanol, italiy same shit?:D) 
*På svenska är det vår kollektion för er som inte förstod det hihi! :P

Jag är helt förälskad i puff pudret längst till höger. Det är som en parfym fast med vanlij doftande glitter puder :D Jag sprayar sönder mig själv typ! Och sedan är det väldigt mkt rosa! Idag testade ja det rosa läppglanset på bilden och även den turkosa duo pennan som ligger ner, å så vit kajal och lite svart eyeliner på det! Sedan flushade ja till det med massa shimmer på kinderna :D Sedan har dem även en glittrande mascara, den va lite spännande :)



Sådär, det va väl det jag hade att säga. Och givetvis kom in och testa, ni kommer gilla det. Ja menar för ca 100 spänn vid köp av valfri produkt så får ni ju en hel gratis sminkning! Inte illa pinkat asså! Och den är av mig! :)

Yeye, jag somnar typ på mina egna fingrar!
Love from Micaela  ( jag ser helt död ut, men jag ville bara visa er hur färgglad jag var idag! Man ser iaf lite att jag har vit kajal å typ rosa läppar haha! har faktiskt turkos i ytre ögonvrån med om ni lyckas skymta det! ( ingen photoshop här inte )


Kommentarer
Postat av: Alisss

jag får ju gratis makeup av dig så... ;P <3

2009-02-24 @ 21:48:25
Postat av: Anna

åh, snyggt!

2009-02-25 @ 00:45:56
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: miccs

Anna: Tack :D



Alice: Haha ja, men om du kommer dit finns det lite mer exklusivare utbud om man säger så ;)

2009-02-25 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0