Fail

Hej i snöstormen.

Okej jag måste bara börja med att säga att min dead- line gällande mitt sy uppdrag har gått lite åt helvete! :) . Jag har inte ens kunnat sy en rak söm. Sicksack gick fan inte de heller. Efter att ha suttit där och blivit argare och argare kommer mamma in ( efter om och men )

 Då säger mamma:  men var är den där lilla grejen till undertråden?
Jag: ...... vadå? menar du att jag har suttit här i flera jävla timmar och så fattas de en sak som har gjort att jag känner mig som den mest idiotiska människa i hela världen?
mamma: det måste ju vara så..... att det är nått me undertråden iaf .
jag: Tack, for letting me know :) . IAF! vi skickade ner helvetet till en sy affär, ska bli väälldans intressant vad problemet var,.
Herregud jag kan inte ens hantera en sy maskin som är äldre än mig själv.

Jag gick till gymmet för att avreagera mig istället genom att pumpa armarna, gad längtar tills anna kommer hem så vi kan boxas igen! onsdagar 18.30 gillar jag :)

Sedan har jag en ny älsklings film! Var på Gekås igår köpte massa skit men inte något av det jag egentligen skulle köpa, bomull och ett spel. Men iaf, vem bryr sig? :D Jag köpte 2 filmer. Djungelboken och Aristocats. Såg Aristocats igår kväll ååååååå säger jag bara, faan va jag loving that movie! Hur kunde jag glömma en sådan film ? Alla katter vill ju vara katt lalala.... <3

Nu får det räcka, ska snart följa me nisse och tvätta bilen. För hand inifrån och ut! Kommer bli intressant, måste nog ta före och efter bilder för faan va den är skitig! åå sedan så va jag på min första bil besiktning igår, det va .. intressant.

Anyway. Ha en bra fredag <3
Micaela

Usch det är svårt att avgöra om det är mysigt eller kallt.

Träningstime! nyinköpta träningsbyxor och linne <3

Även om det är lov lyckas jag vara nyttig, jag är stolt! :D
Det är quornfilé med matvete smak av indiaa med yoghurtsås med
smak av honung och smarriga grönsaker<3

Kommentarer
Postat av: Anna

MIIIIICAELAAA :D saknar dig och boxningen. ses on några dagar igen, hoppas du haft ett braaaa lov!!! Love youuuu!!!

2009-02-21 @ 23:32:06
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0