En vecka av guld

Heej hallåå alla glada bananer där ute! :D

Idag är det fredag, och ordspråket som lyder - ordning och reda pengar på fredag, passar mig ypperligt jävla bra idag! :D Jag kan inte ha önskat mig en bättre fredag helt enkelt, och varför ska jag nu förtälja för er :)

Men kan börja med att berätta om hur bowlingen gick igår, den blev äntligen av då Anna inte varit sjuk längre ;) Markus var så gullig och bjöd oss på bowling, så det var jag anna markus och ola då! Riktigt trevliga killar det dära! Träffade dem på en fest och ser man där ja, bowling på det! Vi förlorade dock, jag och anna. Men vad gör det, vi hade kul :D Jag fick en strike , vilket relaterade till att jag fick visa min inte fullt så lyckade moonwalk haha! ( Jag trodde inte jag skulle få strike)
Disco bowling is the shit! Så jag somnade sött klockan 00.00

Jo, för att prata om något annat. La Couronne i mitt hjärta måste jag säga. Pia och Ann är mina änglar. De tyckte jag varit så duktig i veckan så de ville skämma bort mig lite. Ann gav mig en manikyr och sedan så lyckades jag bryta av min långa tum nagel igår! Så hon satte på en ny nagel :D Man ser inte ens att den är fake, så screw all akryl och gele här är det plast och pulver som gäller. Helt klart snällare mot lilla nageln.


  
Sedan fick jag en sol dush på benen :D Första gången! Och helt klart bäst! Bilden visar att det inte är någon solarie solning här inte eftersom det är samma trosor^^ Ligger mellan 200-300 kr halva kroppen och sedan 400 eller mer på hela kroppen :) . Sedan fick jag även den nya foundationen i collistar :O Love it!



Sedan fick jag en till smink kund på måndag :) Så Pia kommer ta kort på mig och sedan skicka ut i mejl så man ser att det är jag som sminkar. Vem vet om det kommer synas på bussarna med ? :D

Sedan kom Kajsa till La C. Vi pratade massor. Längtat som en tok efter henne. Vi gick sedan ner till staden där gjorde vi ett stopp på morfars och åt en panini med te till det! Sedan gick vi på stan, jag köpte denna vita tunika ( även den jag har i rosa)



Och sedan träffa jag mor och nisse så Kajsa träffa pojken sin och jag gick vidare med mamma och nisse. Vi gick till Sisters och drömmde oss bort bland alla smycken, (inte nisse då, han gick till systemet)
Jag fick detta av mamma hon tyckte det passade så bra. Och ja, det stämmer så bra så! <3



Sedan gick mamma in på BangOlufsen och skulle skämma bort sig själv med en sådan BO mp3, så ja. Pengar på fredag helt enkelt! :)
 
Ooooch sist men inte minst! Min syrra ska ju gifta sig den 2 Maj, jag ska vara tärna och bära ringarna. Så vi går då in på Soda, DÄR hänger den, så fin. Så ROSA! Så ljuvlig. Alla som va där inne kollade på klänningen och den var inte dyr heller 1300 kr. Så imon blir den min, bild kommer då :) Känner att jag lever nu. Men min höft/rumpa har blivit helt cp, så allt kan ju inte vara på topp! Men bara till att strecha!

Nu ska jag inte tjöta mer! Ville bara få ut min glädje! Jag känner att allt kommer bli som en dröm!
Puss på er alla goingar :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0