Effektivitet är min specialitet

Heellu!

Ni kan inte ana vad jag har varit duktig idag. Klar med nutida konst saken, eller va det kuih? Jaja, hitler saken iaf. Sedan har ja pluggat matte så in i. Serriöst får jag inte G på provet imon blir jag isane. Stavning spelar ingen roll nu asså haha! kanske, men rätta mig om ni orkar.

Kommer hem från skolan, har två små grisar här. Nej jag mena tre, min syrra med :D Looove them! MEEN så kommer ja in till köket, fyyyfan ser ut som en jävla svin stia. Heelt seriöst! Jag fick typ panik, jag klarar inte av skit överallt. Jag trodde seriöst nisse skämta med mig och hade gjort lite med mening, Men nej, här var det bebisar på riktigt. Jag tog tillåme kort på skiten! Jaja, pedant som jag halft är så börjar jag städa xD Ella påstod att ja skulle bli en bra hemmafru, och jo jag kommer nog bli det. Men det är ju kul.  Fast inte att va hemma hela dagarna dock :P . Jaja, saga kan säga mitt namn nu :D eller iaf typ iicaan! utan m. Så när hon inte kan hitta mig ropar hon iiicaaan,iiicaan!  sööt:D  å tuva, hon ler så fint när man ler åt henne :D jag är djupt förälskad i hennes stora bruna ögon. Jag vill med ha så vackra barn !!! (:

Jaja, åt min effektivitet nu. Har gjort svenskan, och övat på engelsan med. Hum, kändes som mer...jaja.

Sedan har ja blivit förfrågad om ja vill fixa en tjejs hår imon ! :O Fixa håret på henne på vapnö mässan, trodde inte hon blev så nöjd va :O haha men det är kul ju :D

Får avsluta med bilder från idag!

sötare ungar får man leta efter ! :D <333

Puss från iiicaan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0