dot.

Okej, måste bara säga att jag skojja bara innan, eller skrev ja det här innan ? Äh jag skrev det iaf på bdb.

Men, jag är alltid så ivrig så jag läser typ inte allt, utan det jag vill läsa :) Typ att det inte va ett dans pass på 55 min idag utan nästa vecka. Jippe! Jaja, det var svårt nog idag haha! Ny koreografi. Jag blev helt yr i bollen och ville göra gamla steg hela tiden, meen jag fick till det ändå. Till och med Rebecka snurra till det lite :D

Jag är hungrig, som attans! Undra vad det blir för mat :D Okej, jag vet inte vad jag ska skriva.. men jag uppdaterade iaf dansen :D ( som om jag visste det som nån slags de javu elller hur det stavas! )

Jo! Jag hade en dröm inatt, jag bodde på ett as fint hotell och så bodde ja på våning 333 och sedan så va även nummer 33 med. Måste betyda nått ju :O . Sen så va jag i thailand med. Måste bero på att jag såg på "bangkok dangerous" härom kvällen. Jag gillade faktiskt den :O En action tillåme! Nichoals kage va med (stavning?) han var mass mördare osv. Men grym film :)

Intressant värre! Ne nu ska jag hoppa in i dushen om ni ville veta. Ska sjunga opera! Nej kanske inte, men sjunga iaf :D

Ha de bäst!
Puss Miccs | btw jag vill vara brun (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0