Deep foam cleaning

Precis som Shiseido säger, djuup rengöring is done on La Couronne! :D

ihh idag är jag glad som en glass pinne med smak av päron. Ja det blir ju piggelin, ja precis vad jag är ! :)

När jag hade lunch idag så gick ja hem snabbt och gjorde mig lite lunch. Då passade jag på att lyssna ett kapitel på Stiegan! Fan det börjar bli spännande nu, när de ska läsa Harriet fallet! Men jag kan lätta min andning med att tala om att jag hört att filmen är mycket bra förklarad och detaljerad som själva boken, så man kommer ju förstå! :)

Mja, det va det. Det va något ja juste. Rökning. Vi talade lite om det, jag, Pia och Lisa som jobbar där ibland. Jag sa stolt att jag aldrig testat och de tyckte jag var en mycket klok flicka! Ohja sa ja haha :D Nej men, lisa är höggravid så hon röker ju inte alls, å gjorde inte innan heller men sedan säger Pia, som är storrökare sedan 14 års ålder.
Pia- Nej, men jag har ju alltid rökt, och aldrig ens försökt sluta. Jag måste ha en bra anledning med att sluta, nått som säger mig att det är läge.

Just då ville jag öppna min mun och säga min tanke, - En bra anleding till att sluta är att när du gjort din lung undersökning, får du en vecka senare beskedet att du har cancer och har en vecka kvar att leva, men jag hejdade mig. Varför? Hon är 50+ lika envis som min mor och varför ska jag tjafsa med någon som inte ens vill sluta?
Så det va nog det dummaste jag någonsin hört om jag ska vara ärlig. Så för att vara självsäker så tycker jag att jag är jävligt mkt smartare än någon jävla rökare när det gäller kropp och själ. Ja menar, hur bra går det ihop om man vill gå ner i vikt, om man ändå röker? Då kan man lika gärna dö av hjärt och själ sjukdomar då både rökning och fetma ingår.

Gaah! Ibland känner man sig så ensam om dessa åsikter, men jag har Anna och min Bror. De enda som förstår att snygga och smarta människor, de röker helt enkelt inte! Så ännu en gång, som blondin bella säger! Fina flickor röker inte! Eller killar heller för den delen.

Okej en sista gång, DU KAN FAN INTE VARA SMART NÅGONSTAN OM DU RÖKER PUCKO! döda gärna ditt barn medans du röker också, ja menar mer självisk får man fan leta efter om man utsätter sitt barns lungor för rökning, tack mamma! Jaja, fan jag blir ju aggresiv här! ( min mor tjuvröker och vägrar erkänna det för mig, är inte det lite patetiskt? )

Anyway, idag ska jag får träffa min kära Anna! Vi ska laga mat at my place! Och sedan hoppas vi på bowling!

Oj nu går tiden fort här, jag måste plugga Konst nu! Wish me luck för det behövs kan ja säga!
Ha de fint denna härliga dag, not! Puss, dot.



Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant som det är sagt, fina flickor röker inte. Och Stig är fucking bäst! böckerna blir bara bättre och bättre med, så fortsätt! Ses snart min älskling :D

2009-02-26 @ 17:15:08
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Madde

Visst är det okej att tycka illa om rökning och allt det men jag måste säga att det är väldigt förhastat och oigenomtänkt att kalla de som röker "dumma, själviska, puckon, idiotiska" etc. Personligen så tycker jag inte att Albert Einstein, Sigmund Freud, Johanna Wirensjö, Winston Churchill, Thomas Edison, Alexander Bell, John F. Kennedy, Alfred Hitchcock m.fl. är ointelligeta puckade människor. Men vad vet jag? Troligtvis inte mer än du.

2009-03-09 @ 19:40:12
Postat av: Micaelaa

Man är inte smart om man röker, är det så svårt att fatta? Säg något intelligent med att röka? :) Sedan skiter ja fullständigt i IQn eller vad du nu menar. Smoking is shit!

2009-03-10 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0