Dance

God kvällens. Attans att jag alltid skriver blogg så sent. Jaja, jag skriver iaf.

Måndag, härliga måndag. Jag vaknar av mina hemska drömmar som vanligt. Så jag skyndar mig upp pallar inte snooza för att somna om för att drömma vidare helt enkelt. Sedan 9.55 drar jag mig ut, för att gå till La couronne. Jag blir alltid så lycklig när ja hör namnet La Couronne. Jag Gillar't! Dagen där har gått superb! Massa sol kunder. Och numera är det jag som skriver på fakutor, det är så kul ! asså och skriva på en sån handdator, coolt att skriva me penna sådär som bläck :D . Sedan blev det packa upp massa spännande exuviance varor :) . Jag längtar tills jag får göra behandlingar till elev-pris :D me like!

Sedan blev jag depp när det börja snöa. Men blev sedan lycklig när mamma och nisse ändå var ute i farten och hämtade mig, körde till maxi då jag blev ännu mer lyckligare. Jag fick köpa maaat :D älska mat. Det blev annas goda panerade goda torsk idag med nisses bästa potatis mos! 

Sedan blev det snabbt hem för att sedan springa med mackan i munnen till form, det är  DANS :D på g . Idag blev det nya steg, sexiga moves ;) Det gillar vi! " rulla med höfterna, snurra handen runt huvudet och smek sedan din kropp ner och rulla höfterna" typ :D Sedan va jag duktig. Rebecka som håller i dansen hade fyllt år i lördags och hade med sig bullar. Men jag tog ingen! Dock så belönade jag mig med en lite kopp latte på La couronne. Därför att det är det bästa jag vet <3
Och nu sitter jag här med matten i högsta hugg. Jag fattar ingenting :O Vad tog mitt braiga minne vägen? Jag sjunker låångt ner under jorden när det går så här dåligt :( Varför ska det vara så svårt med matte? Varför ska man ens kunna denna matte? Frågor jag aldrig kommer få bra svar på, jag säger som jag alltid har sagt. En miniräknare är allt som ska behövas! punkt.

Ne, dags för en kopp thé tror jag.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0