Bibliobloiolibiiteket

Typ jobbigaste ordet ever, hade iofs kunnat skriva bibblan, men ja.

Min dag har varit wonderbar. Skolan blev inte av idag, därför att Ph var på utbildning och på svenskan så skulle vi bara diskutera den äckliga teatern, idrotten va ju inställd å eftermiddagen va ju bara bild me Ph som inte är där.

Jobbigt att förklara. Men, istället så stack jag till gymmet ve 9 :) sen hem duscha osv. Sen ska ja ta bussen, bråkar lite sådär med chauffören pga kort osv, men vi blev kompisar sen, han fick skuld känslor å så där :) . Sen 11.00 så knackar ja på hos familjen Ledel, dörren öppnas av en indisk inspirerad anna i grymma mys byxor :D . Sen blev det idrottsarbete, matte och sist stack vi till bibblan och gjorde nästan klart en inlämning :) med andra ord, vi är grymma på att plugga effektivt! <3

Okej, min blogg blir förstörd därför att massa på msn skriver och jag bli helt ofokuserad. Fan haha! värsta blink attackerna. Jaja

Imon ska det bli så härligt med boxning, har längtad :D . Usch, jag och anna belönade oss med chokladbollar idag. Jag åt en för mycket, har fortfarande ont i magen av den^^ men det är alltid så, äter alltid för mkt av de goda :P

Ne nu ska ja dricka upp mitt mint thé och lägga mig och läsa min bok <3 (låter som 40+ arn, men jag gillar't!)

Kommentarer
Postat av: Anna

cutie!! boxningen känns så jävla rätt imorn alltså :D

2009-02-10 @ 21:17:46
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0