A cinderella story

      God eftermiddag!
          

Min promenad var intressant. Det måste sett lite roligt ut med en rosa prick vandrande i den ofärgade skogen. Nej men jag gillar min rosa jacka :) . Det var härligt att komma ner till stranden och känna liv. Det var helt vindstilla så jag satte mig på en bänk vid vattnet och lyssnade vidare på Stieg Larsson. ( känner mig som värsta friluftlivs människan när jag skriver det här haha )

Iaf, jag har varit duktig idag. Jag har pluggat. Skrivit pretty much on my utvärdering av praktikplatsen. Sedan är det ju det här satans konsten med. Den ska jag ägna mig åt nu i en timme. Sedan ska jag se på A Cinderella story. Det är verkligen en askungens saga. Tänk att få kyssa chad va :D snyggare än någonsin! :)
                                        

Sedan köpte jag my lovely dress idag av märket "Lipsy london". Här ser ni bilder. Men jag kan säga att när det väl gäller kommer jag leva i en liten askungensaga :D Det kommer bli ett jätte fint bröllop min syster ska ha :)



Och på! Ni kan ju fokusera mer på klänningen då :D Men jag ville heller inte
göra som alla andra och sudda över ansiktet, känns ju bara onödigt :P

Ha en kul lördag nu, min ska bestå av melodifestival och tacos !
Puss, Micaela

Kommentarer
Postat av: ALIS

JÄTTEFIN KLÄNNING:D

2009-02-28 @ 19:12:42
Postat av: miccs

Tack så mkt :D<33

2009-02-28 @ 19:36:39
Postat av: Anonym

Himla bra den blev du! :) Supersnygg!

2009-03-04 @ 19:16:14
Postat av: Kajsa

Kommentar ovan

2009-03-04 @ 19:17:33
Postat av: mivcan

tack :D <3

2009-03-05 @ 17:14:52
Postat av: carro

Hej, jag har en frågestund i bloggen. Kika gärna i och skriv din fråga där :)



puss



Otroligt söt klänning :)

2009-03-05 @ 17:53:33
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0