Upp i bergen

Gäsp!

Idag har det varit en aktiv dag måste jag säg. Upp klockan tidigt och käka frukost, varmt som attan var det idag. Trots värmen tog jag mig en kopp chokladmjölk. As gott.

Klockan 12.00 bär det iväg uppåt till doi tung, där vi besökte en vacker trädgård, med ovanliga orchideer (stavning?) . Fint som fan.

Sedan åkte vi till mesai. Staden som gränsar till Kambodja. Det va lite kul att stå på en sida och 10 meter ifrån var kambodja. Enorma marknader verklligen, desvärre är ja inte på shopping humör. Det får bli nere i Pattaya!

Bilder var det!


Inne i nått labb där de tillverkade nya arter av orchideer.




ogräs


grodyngel










Bambu


Vänster Thailand, Höger Kambodja och i mitten en fiskare :D




Avslutar med en skolbuss, gulliga :D Victory!

Nu blir det movie time 2012 !

Kram Micaela





Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej! hoppas att du har det bra! kul att kolla på bilderna och höra av dig! I natt har det snöat här, väldigt konstigt att köra i snön men hoppas nu den ligger kvar till jul :D i skolan händer typ ingenting så du missar inget. Men hade varit kul om du var i skolan ändå! Ha det toppen och ta hand om er! Vi ses snart! Pusss!

2009-12-16 @ 16:36:03
Postat av: Mican

Hej vem det nu är :D ja va skojj med snöö !! lyssnar på svensk radio varje dag så jag har hört om alla snö stormar! låter konstigt när man har en värme på 30 grader haha! ses snart ja! puss

2009-12-17 @ 10:09:45
Postat av: MALIN!

Syntes det inte att det var malin? Herregud, iaf det är bara lilla ja :D Puss!

2009-12-17 @ 15:38:03
Postat av: micca

hehe jo jag anade faktiskt att det var du :D puss!

2009-12-17 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0