Spaghetti och köttfrärsås!

Godafton!

Dags för lite uppdatering känns det som.

Jag har gått och fått små soleksem. Varför? Jo jag har inte använt solskydd, men jag har inte heller legat och pressat. Jag har bara varit ute. Tydligen räkte det, kliar satan. Well well, pappa sa att jag överdrev i början då jag smörjde in mig varje dag i 30 spf. Skulle inte lyssnat.

Nu har jag köpt salva för det, tack och lov! Dumma känsliga hy.

men, världen går inte under för det. Mattias är riktigt förkyld alltså, nyser och fräser hela tiden. jag var tvungen att kolla tempen på honom, men det var lungan!

Vi har väl inte gjort något speciellt nu i dagarna. Väntar på julafton och tills vi får bada i havet, för värmen här är outstanding. 30 grader var det nu i eftermiddags klockan 16.00.

Ikväll har vi ätit det bästa som finns enligt mig, spaghetti och köttfärsås! Smakade precis som i Sverige, vi åt som  grisar kan jag säga. Löve it!

Nu ska vi gå till 7 eleven och köpa götta och läsk. Sedan blir det film tajm! Hyrde 4 filmer för 8 kronor! Det är så det ska va i Sverige, 50 spänn är ju åt helvete för mycket alltså!

Puss och kram!
M och M

Lite bilder var det!


Mattias var hurtbulle och tvätta bilen, han saknar sin LAU 178
saab 900 - 96 hemma på spolvägen i halmstad!


Medans en annan hade det svettigt i värmen! ser ni hur jag anstänger
mig...


Min sötboll!


Tony i bilen på väg till schampoonering och rabies sprutan!


Gina i baksätet med mig, min gullfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0