Once in my life!

Måste skriva en snabb till!

För typ en liten stund sedan satt jag och skrev min andra blogg. Jag kollade ut genom fönstret för fåglarna var helt galna, sedan ser jag en hel svärm med fåglar bara... Jag kollar lite närmare och då ser jag att det är miljoner med flygande kryp som flyger upp från huset.

Heeeelt sjukt var det. Jag bara satt och gapa. Mattias blev helt till sig och skulle självkart ut och kolla och döda dem med ett elektriskt tennisrack. Samtidigt ser han en as stor ödla och skriker på mig.

Jag springer ut och springer in. Fy helvete va äckligt det var att se alla kryp och myggen.

Mattias tog kort på dem. Här kommer några!


Detta är inte ens en bra bild. men detta gånger 10 !



de bruna


säkert 20 cm lång

Var tvungen! Detta händer bara en gång om året ungefär! 18 Dec 2009

Sverige ta de lungt!

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0