Julpynt i vamrare grader

Godkväll!

18.30

Pappa står i köket och lagar thaimat, då är det inte sverige thai, utan riktig thai. Det ser inte lika smakligt ut som i sverige måste jag säga, men det är gott ändå.

Idag vågade jag mig på mat som verkligen inte såg god ut! Det ni! det va ganska gott förutom att jag tuggade på pressad vitlök, då åt ja inte mer. Haha! Mage is hurt !

Nåväl, idag har vi tagit det lungt, det blir bara varmare och varmare känns det som. Skuggan 30 C klockan 16.00.

Vi klädde julgranen och pyntade loss här, pappa har ju julstjärnor i trädgården med! nu är det bara julafton och julmat kvar! Sill och jansson ska det bli!

Nu får bilder tala:









Det får räcka! Hoppas ni har det bra i Sverige .

Puss Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0