God morgon Sverige!

Nu ar klockan snart 10.00 och ni svenskar ligger och snarkar nu klockan 04.00.

Idag vaknade man av att tuppen gal, det var ganska mysigt trots att klockan var typ 6? sedan somnade jag om och vaknade med solen i ogonen istallet, lite mer mysigt :)

Efter jag tagit mig en snabb dusch bar det av mot poolen och solen :) har uppe finns ju inget hav, men pool funkar kanon! om tva veckor ser jag havet och stranden.

Gina och Tony ar mysiga och puss galna, precis som jag :D kommer bli svart att aka fran dem, men nej sa ska jag inte tanka nu!

Ne, nu blir det inget mer skrivande kanske lagger in bilder sedan :)

Ha en fin dag, det ska vi ha iaf!

Love Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0