God Jul Sweden!

Skriver aningens sent men det får gå ändå!

Hej alla goa och glada julegrisar! detta inlägget är från mig och mattias.

Mattias säger:

Hej på er alla!


Just nu ligger jag och läser korsord och mican skriver det jag säger.

Jag har fått julklapp av micaelas pappa. Tack.

Hoppas alla i Sverige har haft en trevlig jul än så länge, ni fuskisar får se på Kalle Anka och inte jag!

Det är varmt och skönt här, men man har ändå lite hem längtan + jag saknar min SAAB! :) och mamma, pappa och maria.

God Jul alla önskar Lunten Johansson

Micaela säger

Ne, jag skriver lite vad som helst jag.

Vi har haft härligt julbord, med ägg sill och potäter med mera! Sedan har vi haft julklapps öppning, pratat med familj och haft det super mysigt!

Jag måste meddela att det kändes som midsommarafton när man satt ute i trädgården 25 + C ute med sill och potäter. Det var svårt att få in att det faktiskt var julafton.

Och nu är den i princip över, medans ni snart ska kolla på Kalle Anka.

Well well, imorgon klockan 12.00 åker vi till Phrae (prä). Där vi ska övernatta i deras 2a hus. Nybyggt. Chantilas mamma bor där nu. På lördagen åker vi  ca 60 mil söderut, till bangkok. Där vi sover en natt. För att sedan åka 10 mil till vårt mål Pattaya. Havet.

Då kommer jag kanske inte kunna uppdatera med bilder, då jag är osäker på om det finns virus på internetcafeer med mera.

Men, det vi kommer att göra är nog mest att se snobbiga ut på playan med en paraplydrink i handen...

Nä, inte riktigt kanske. Mattias har näst in till tvingat mig att åka med han på moped. Så jag får väl ge mig! men jag har ett krav att vi ska ha hjälm på oss. Du vet här får man åka 4 på moppe utan hjälm. Helt galet är det. Eller så här är det, föraren måste ha hjälm.

Nu, ska jag sluta babbla, ni vill väl se lite härliga jula bilder!


Julaftonsmorgon börjar i hängmattan! ibland är det bra alltså!


Fader står i köket och fixar jula mat!


Kalles Jul Kaviar!


Hemma gjorda GODA köttbullar och thailändska prinskorvar


Okej, hela julbordet här! förutom potäterna som stod på spisen!
revben, janson, sill med mera.


Vi spelade lite dam! gick sådär va! jag hade enbart tröja på mig pga
alla älskvärda mygg! de tränger igenom myggmedlet typ.


Julgran och paket!!!!!!!!


kärleksparet i thailand!


Och med detta vill jag önska er alla en riktigt god jul!

Ses om ca 16 dagar!

Pussar och bamsekramar!
Micaela och Mattias




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0