Dan före dan!

Heeeej eller!

Idag är det bara en dag kvar! eller ja, imon. CHRISTMAS TIME! utan snö. Kommer bli mysigt!

Sedan har jag kommit på en sak. Eller vi har diskuterat mina eksem (stor grej du vet) . Vi har kommit fram till att det inte är soleksem! Hurray! igår var jag inte i solen en enda gång och hade ändå solskydd 30. Still it was chikalitt (pappas frus egna ord för kittlas). Så vi grubblade, sedan märkte jag att när jag gosat med hundarna började det klia och bildas små röda utslag.

Alltså, vi tror att det kan bero på hundarnas starka schampoo. Det är sjukt vad det luktar starkt, värre än en parfymeria, till och med deras hud fjällar. Nåväl, thailand is thailand not much to do. Men, jag vill ändå veta exakt vad det är.

Det kan också bero på tvättmedlet här, då min fader har en tvättmaskin som enbart har kallt vatten, billigast så.

Det jag ville komma fram till var.

I can lay sunbathing the whole days long!!!!


Så! jag var tvungen att reda ut det.

Last night me and Mattias went out for a walk in the wild background street of Chang Rai!


Då tog vi de här kuliga bilderna, ENJOY!


GnagarN och myggaN på äventyr!


En kul trädfrukt


Vilda donisauriehöns som attackerade oss, ni vet gnagare och myggor!


En helt vanlig gata i Chang rai, mycket handikapp anpassat må jag
säga om trottoarerna! typ 20 cm höga.


Stammis stället. 7 heaven, when I see their happy faces smilein
back at me.. lalal...



Do You Dare? ja, vågar finns det överallt här. Har inte testat någon
ännu, känns ju ganska..dumt.



Här har vi ett vitt bröd.


och ett till vitt bröd, eller nej vänta nu. Detta är ju det mörka brödet!

Det ser vi ju på alla bockar som finns där, som visar hur mycket fibrer
och allt sånt nyttigt som finns i! yeah right...



Mattias kyl! speciellt singha beer, se upp systemet om 1 år kommer
Mattias att utrota er!



och min kyl! kom ihåg, drick ALDRIG fanta jordgubb. It¨s disgusting!


Rosa hello kitty cykel!


En mattias som skäms! puss på dig !


En glad miccs! äkta turista!


soptunnor i thailand, äkta plast. Oväntat!


bajskorvar i träd! ne, frukt i träd, smakar lite som katrinplommon typ.


Hello kitty skylt! finns överallt här.


mattias hittade ett weed ställe!


Gecko ödla som bor här! finns en ödla som är större som heter
tokay gecko. Den låter typ too kaay too kaay too kaay as kul!


Det var allt från vår lilla stripp i det vilda!

Pappa var nyss och köpte kanelbulle och araxbollar MUMS!

Hörs imon! JULAFTON DÅ!

puss M n M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0