Tja!

Har inte tid att skriva men jag gör det ändå!

Såhär är det nu! Om 7 timmar ska jag åka bil ner till Malmö. Jag har inte packat klart än, inte ens lagt nått i resväskan, vilket innebär måste sätta eld i rumpan nu. För jag ska hinna somna en blund så att man slipper sova när man kommer ner till Rhodos klockan 10.20.

ÅÅÅÅÅHHH! Som jag har längtat, i över ett år och nu är dagen äntligen här!

Äntligen får jag bli brun, ska jag bli brun. BRUN! Få vara med på färgskalan kunna jämföra handleder och vara brunare än en albino! Det är lycka!

Okej. Nu måste jag sätta fart!

Vi hörs säkert där nere :D Ska tänka på er alla i skolan och på jobbet och alla andra som ska lida här i regnet :)

Puss och kram så länge!

3 år sedan jag var utomlands senast! Finally :D


Kommentarer
Postat av: pappan

och snart blir det THAILAND. :)

2009-08-20 @ 11:29:24
Postat av: alibaba

Måste ringa dig:D Lägg ut bilder från resan!;D

2009-08-25 @ 21:04:26
Postat av: pappan

turistmage vara trist. HE,HE,HE :-) SNART JUL.KRAM.... :))))

2009-08-29 @ 10:44:42
Postat av: Ditt samvete

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

2009-09-09 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0