The Trip!

Hej hej, hemskt mycket hej! :)

Passar på att skriva en liten blogg nu när jag ändå sitter här!

Hemma igen. Från Greece. Spontan kommentar? Alltså, hade det inte varit för den äckliga magsjukan vi fick hade säkert mitt tycke varit helt annat. Men nu var det så att i mitten av allt bra kom det som gjorde det mesta helt sämst.

Nåväl. Det blev inget festande...typ tanken. MEN! Vi var barn och gamlingar på samma gång! Det är också en grej att uppleva! Eller nått. Vi fick röra antiken, se naturen och leva livet, för sista sommarlovet.

Nu tänker jag inte babbla mer, utan lägga ut lite bilder!


Börjar med den obligatoriska före bilden! Vi gick upp tidigt okej!


View rom the apartment! Helt okej faktiskt ;)


Windy beach!


Rummet och en glad Anna!


Mitt mål var att gå upp i vikt! och pizzan was really good! Mozarella<3


Anna valde det lite nyttigare, jag vågade mig aldrig på en sådan!


Vi börjar få en färg! :D


Ser visserligen inklippt ut... men turistbilder är obl!


Närmaste partyt vi kunde komma..vilket bara blev 1 breezer! well well... ^^


Nu ska vi till  den omtalade vattenparken! omtalande kan man ju säga...


Jag kan säga såhär. Aldrig mer i hela mitt liv! Fick ju upp vatten på ställen
det inte skulle komma vatten om man säger så va! Hemska sak!


Min älskade hatt <3


Nu var vi mätta då va...personalen trodde nog det var anorexi på gång,
någon vikt uppgång blev det inte iaf! ^^


Det bästa på HELA VECKAN! Underbara gyllene M:et!


Last night on Starbucks <3


<3


Avslutar med den avskyvärda maten på flyget^^ Tsatsiki med kall "gummi"
kyckling typ och nån fattig sallad. Colan satt mycket fint <3

Hoppas ni njöt lite iaf! :) För mer bilder donotread.blogg.se

Puss och kram !
Nu drar jag och mattias och åker runt i bilen ! <3

Kommentarer
Postat av: louise

2009-08-28 @ 18:58:13
Postat av: louise

åh, söta ni är! :) hoppas ni hade det toppen på resan :D

2009-08-28 @ 18:59:12
URL: http://louuuuise.blogg.se/
Postat av: pappan

mage turist vara trist,hoppas nu allt bra. :~)LOVE U.......... KRAM.

2009-08-29 @ 10:52:25
Postat av: Ditt samvete

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

2009-09-09 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0